Jag visste att Lars skulle komma någon vart...

Igår fann jag en ny favoritlåt. Lars från Idol har gjort en duo tillsammans med Elin Sigvardsson, låten heter Love...Tycker om både L & E..och deras röster skapar en underbar låt tillsammans! :) Fixa den på Spotify mina vänner...hittade ingen bra version på youtube!

Idag är jag för övrigt uppe med tuppen...varför vet jag inte,men jag hade bestämt mig för igår att vakna tidigt idag, så 06.20 var jag klarvaken i morse, utan att klocka ringde:P Jag hittade lite bilder från Halleröds studentskiva då de va röj uppe på party-vinden..Några favoriter kommer här...Bilderna är lånade av Maxen!





Nä fabjan...Nu är jag hungrig...Vi hörs antagligen efter midsommar då allt de roliga är över!
Ha de gottttttt!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0