!!

Helgen som passerat tog verkligen på krafterna. Fredagen har jag redan berättat om o lite om lördagen också...Vi hyrde ju race-room på Buddy's och för mig kändes de inget vidare. Jag fixade uppvärmningen bra,men under första racet råkade jag volta min bil, så jag kom in på "åskådarplatserna"...Så jag körde över några i publiken. Han som var vår värd på Buddy's försökte hjälpa mig att hitta tillbaka till racing-banan o körde själv tillomed..Men de gick inget vidare...Jag fick inte ut speciellt mkt av det...men lik förbannat hade jag lagt ut 280 spänn på att förlora varje gång...Men jag tror Sofia förlora en gång också ;) Andreas blev iaf jättestolt för han vann överlägset varenda race...Han är en duktig bilförare ;) Anyway...Efteråt satt vi kvar på Buddy's o kikade Sverige-matchen o åt & drack gott (Mineralvatten & vatten...Jag o Max höll oss totalt nyktra, båda va så bakfulla så vi satt o fyllde i varandras minnesluckor sen kvällen innan) Kvällen avslutades på Strandgatan. Helt OK kväll iaf!

Idag skiner solen för övrigt och jag har riktigt inte bestämt vad jag ska sysselsätta mig med. Det var prat om IKEA, men jag har inte lust längre? :S Jag började läsa en ny bok igår, så den ska jag nog fortsätta läsa iaf! :) Sen kanske vi behöver ha med oss nån färdmat tills imorn då vi ger oss av söderut...baka pizzabullar kanske? We will see..Nu ska jag ner till tvättstugan o greja tvätten iaf...

TÄNK! Om snart en vecka ska min syster gifta sig!! :D



Hugs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0