anti-sun!

4 dagar ledig, o jag ska verkligen njuta av helgen! Det är ingenting speciellt som händer, men det är saker jag bara vill göra spontant! Och jag har verkligen kommit in i min gamla träningsvana, vilket som får mig att må betydligt bättre än tidigare. När vi stretchar på gymmet längtar jag bara tills nästa gång vi ska dit! Idag vid bänkpressen kändes det ett tag som jag skulle bli mos av stången över mig, men istället hörde jag Andreas peppande ord o ylade mig igenom 3 extra lyft o jag ville bara mera!!! Obeskrivlig känsla! Men jag behöver fortfarande köpa en mp3 så jag kan köra 20-30 minuter på crosstrainern innan styrkeblocket, jag är trött på roddmaskinen. Jaja, nog om träning...

Var ju på Liseberg i tisdags med brorsan, riktigt nice! Vi hade perfekt Lisebergs-väder o roade oss väl! :) Jag lyckades spela bort 400 kr på spelhjulen, o kom hem med 7 centerrullar. Däremot vann brorsan 2 kg toblerone. Jag ångrar att jag spelade bort så mkt, jag insåg det i slutet på Liseberg, för jag hade inte velat ha med mig 2 kg choklad hem nu när jag börjat träna så duktigt...men tyvärr insåg jag det försent, så den sista pengen fick gå till gossedjur-hjulet, heminredning och filmhjulet men dock gav inga av dessa vinst! Hmm...

Sen om vi ska tala om vädret kan jag kort o gott berätta att jag tycker det är underbart! :D Jag har redan fått ut ett par underbara dagar av det fina vädret vi hade för en vecka sedan! Och desto mer det regnar ju mindre har jag ont av min pollenallergi, o de är gott! Nu ska man istället passa på att bränna pengarna på shopping, fika över tak på uteserveringar o typ annat :P Sen får solen gärna komma tillbaka runt den 24 juli, för då är jag ledig en hel vecka :D Sounds egotrippat ha'?

Nee nu ni, ska jag hem till mor & far, dom har kommit hem från Sccchsmåland, o jag har saknat dom! :)
Have a nice day!
xo-xo!


Kommentarer
Postat av: hej!

Vart någonstans har du spraytannat dig och blev du nöjd?`

2009-07-29 @ 13:49:48
Postat av: Anonym

väldigt dålig uppdatering i bloggen ! :(

2009-08-09 @ 12:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0