Våfflor,plåtning,pizza!

Gäääääsp! Jag är helt slut, och stressad! Har varit i fotostudion från 13.30 till 19.45! Sjukt krävande och en riktig energibov. Behöver verkligen varva ner några våningar! Imorgon har jag seminarium, har en liten grej att fixa inför detta ikväll. Samtidigt börjar just nu en film jag vill se tillsammans med Andreas...Samtidigt som jag försöker komma in på sidan där jag kan kolla mitt schema i skolan denna vecka, men där är det självklart ERROR! Skit också! Jaja, dagen började med kalas, dock bara en snabbis eftersom vi skulle vara i studion vid halv 2. Våfflor bjöds det på, så man kände sig ganska uppsväld, men de gick bra ;) Har tillbringat hela dagen o halva kvällen med smink,kameror o ett mkt rörigt schema + en pizza emellanåt..(idag var man knappt sugen=ingen aptit!), men nu lär det dröja ett tag innan nästa fotning!

Helgen har för övrigt varit lugn. Jag har pluggat, varit trött och tittat på film. Fredagen var trevlig tillsammans med Max, vi lirade guitar hero tills vi spydde på det ;) Jag har kommit på att jag och Andreas ska önska oss ett Wii som inflyttningspresent när vi flyttar! Jag ska framföra denna önskning till min far och mor denna vecka! Imorgon ska vi förresten "gå och visa oss" för Eidar,Akelius och Lundqvist's..o sen härdan efter kommer vi få "erbjudande" och tips om lediga lägenheter, åtminstone ifrån Akelius och Lundqv..bla bla bla! Nu är vi på G..känns underbart för oss båda!!

Nu måste jag faktiskt återgå till min verklighet, ska försöka fixa det sista inför seminariumet snabbt för att sedan bara varva ner ytterligare! Vi höres..ha en jävla bra kväll! Hugs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0