play station, cool.

Man kan resumera min vecka följande: "Skit..." Men som tur är går den mot sitt slut, o jag ser redan fram emot nästa vecka. Dock inte inför ett seminarium vi har på torsdag, där vi ska ha läst ut en svårskriven engelskabok som handlar om förtryckare o dom förtryckta..För stunden har jag förträngt bekymren inför detta, men dom lär dyka upp inom snar framtid!

Ikväll ska jag umgås med Max, vi ska ha guitar hero-kväll, o naturligtvis kika Let's Dance. Detta blir nog skoj, ikväll är jag i bättre form än förra fredagen så jag lär inte ha somna 22.00 ikväll! Vi ska ha roligt! =) På söndag är det daxs för att stå framför kameran igen då jag,Cic och Angie ska plåtas lite grann! Detta ser jag fram emot, tycker det ska bli jätteroligt! =) Ska ju tacka både A och C för att jag fick chansen :)

Nu ska jag ringeli-ringa Määäääx'en för att sedan återgå till fredagens sköna stämning!
På återseende gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0