slutet av helgen

Hallu hallu!
Hemkommen efter 2 timmars vistelse på Friskis! Dom har haft öppet hus idag, där man även fått träna gratis på alla pass..så jag drog med mig Andreas dit. Det var meningen att vi skulle köra ett core/bosu-pass..trots att vi var där bland dom första fanns det inte tillräckligt med bosu-bollar till oss, så istället traskade vi lite besvikna till gymmet! Jag slöade igenom maskinerna lite..medan Andreas körde hårt. Han var helt slut efteråt..och idag slog han nog nytt personligt rekord i sit-ups, hur många det var ska jag inte gå ut med här i bloggen p.g.a privatliv..men de var iaf fler än 10..o jag är jättestolt över min älskling ;) Han är så sjukt snygg när han tränar! :D Och han är faktiskt starkare än vad jag tror....hm! Efter gymmet drog Andreas hem o jag gick vidare in på ett annat pass som kördes,så nu har jag tränat nog för idag! Resten av kvällen ska jag kika inspelat Beverly Hills o bara slaaappa...tänker inte röra en enda skolbok, o ja är så himla glad över detta ;)

Sen är jag jätteglad över en annan sak! Nästa vecka har jag o Andreas bestämt oss för att gå till Eidar o Akelius o skriva upp oss på lägenhetslista..För nu ska nog detta komma igång på riktigt. Jag är så glad så jag inte vågar tänka mer på det :) Att få kunna få leva tillsammans självständiga och att inreda en lägenhet känns så spännande! Jag älskar Andreas så mkt...på tal om det ;)

Nu blir det duschen..sen vira in mig i en filt o bara njuta av en söndag där inga måsten finns överhuvudtaget!
Hoppas ni haft en trevlig helg.
Kram A.

ps! Efter tentan i fredags kände jag redan kl.13.00 att jag behövde ett eller två glas vin senare. Jag följde denna instinkt o följande hände;
- efter 1 glas: gick från normal Amanda till en mkt välsjungande och dansande Amanda...något som fick Andreas o Max till att bli smått irriterande under Let's Dance!
- efter 2 glas: gick från en överenergisk Amanda till en död apa liggandes i sängen. 21.45 halv-sov jag...i soffan breve satt gästen Max o tittade på tv! 45 minuter senade stensov jag. Max hade gett upp hoppet o hade gått hem. Förlåt Max..men jag hade haft tenta ;)

Det jag vill ha sagt med detta är att en tenta som den i fredags sätter verkligen sina spår i kroppen. Tänk så mycket jag kan koncentrera mig egentligen =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0