SAMBO!

Sha-la-la-la-la-la vad glad jag äääääär! Den 1a april flyttar jag och Andreas tillsammans...till vår 2aaaa! Och den är såååå fin! Jag älskar köket,så himla fräscht! Snygga köksluckor o bra utrymme i hela lägenheten! Vårt badrum med baby-blå väggar..och badkar! Jag ska äntligen få ett badkar!! Vi har en balkong (med eftermiddagssol) så vi bland annat ser högskolan! Vi har nära till pizzeria..Alltså..inflyttningsmaten = pizza! Allt känns så bra!

Vi var på visningen igår..o precis i slutet fick vi reda på att det var ett till par som skulle komma o kolla på den här lägenheten. Och jag som precis blivit nyförälskad fick nu konkurrenter om den,de gjorde mig helt förtvivlad! Så inatt har jag drömt en massa om detta, men Andreas ringde tidigt till Akelius i morse för att meddela att vi ville ha den =D Nu ska bara kontraktet skrivas på! Vi är iaf lovade denna skönhet =D Nu är de bara massa inredning som gället!! =)

Nog om detta nu! ;) Ikväll ska vi bara ta det lugnt, ladda batterier inför morgondagen. Det lär bli en lång dag. Jag jobbar mellan 15.45-23.00 å Andreas ska på inflyttningsfest. När jag slutat jobba ska jag vidare till den här festen, så de blir väl lite utgång kan jag tänka mig! Det är planerna hittills!

Jag ska iväg till tandläkaren nu...hämta min nattandställning..Ska man våga inviga den inatt? :S
På återseende iaf!

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh grattis Amanda. är glad för din skull =) vet ju hur du har letat! haha. puss pårej. ses snart by the way.

2009-01-30 @ 17:01:00
URL: http://sarashistoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0