några dagar försent

Vart är Amanda? Inte i Småland, inte hemma...men förmodligen snart i duschen. Dom senaste dagarna har känts degiga.(därför ingen uppdatering) 2009 började med ett pass på jobbet. Jag började 07.00 på nyårsdagen. Det säger väl ganska mkt av vad min nyår bestod av, precis..alkoholfri cider, men det var fan gott..för den var kall. Dock fick jag somna bredvid en full pojkvän, som för övrigt blev sjuk under natten, så vår Smålandsresa ställdes in, o ikväll bowlar Sandra med andra vänner när hon skulle bowla med oss.Buhuuu! =(  Jag sitter däremot i Sjuntorp o har förlorat en pokerturnering med familjen K. Jäkligt skoj! Dessutom har jag jobbat idag,men det är jag glad för..för jag känner doften av pengar. Jag spaaarar och spaaarar, allt jag vill ha en lägenhet tillsammans med Andreas, helst nu i vår..oh va underbart de skulle vara!!

Imorgon ska vi ut på sjön o åka skridskor med Andreas släkt..hoppas svärmor M tar med sig varm choklad....min varma choklad brukar inte bli så bra. Jag har laddat upp med termobyxor,underställ,min älskade fårmössa och mina marsvinsvantar. Eftermiddagen ägnas åt plugg, för det har jag inte tagit mig tid till på mkt länge,o nu är det som sagt daxs att börja tänka på refrängen gällande det!

Nu ska jag duscha,känner mig extremt ofräsch!
Hugs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0