Kattens egenskaper!

Kattens egenskaper: Favoriserar människor. Kommer bara till vissa personer när det passar o kräver då all uppmärksamhet. Vem kan motstå en kattunges ögon? Efter några timmar ignoreras man av katten igen, då favoritpersonen åter är hemma! Ååh så drygt! Jag vill inte prata skit om varken min bror eller hans katt, men katten är förfabjan inte klok!

De blir ingen bio ikväll. Haha..så snurriga är vi. Det får bli på söndag! Bion krockade med kvällsmys-middagen. Så snart är det tajm-for-food. Det blir kebab och tillbehör i pitabröd! Och en påse bilar till efterätt..för jag fick inte köpa Ben&Jerry-glass för Andreas :( Han är snäll, för han verkar förstå poängen med mitt träningsliv. Jag ser det inte som något negativt, utan däremot nåt bra. För han vet hur mkt jag ångrar mig efteråt...och han är väl trött på gnället! Han är underbar på alla sätt, min bubbe :)

Nu ska jag ringa syrran..för vi behöver sovplats i Göteborg i februari...för vem vill dansa nykter i Gbg?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Man dansar aldrig nykter, någonsin!

2009-01-25 @ 13:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0