HÄRDAT - Hälsa Är Relationer Där Alla Trivs

HÄRDAT - Hälsopromotions nya utskott, o attans vilket party det blev av allt! Sjukt bra planerat av dom som haft hand om detta. Thank you all!!

Kvällen började med mingel och drink, fick se människor jag aldrig sett innan, trots att man går samma utbildning. Utbytte lite tankar kring utbildningen o så. Innan vi satte oss till bords var det daxs att sjunga svenska nationalsången..Något som tydligen är obligatoriskt på varje sittning. Haha, det var kul..pinsamt att man inte kan båda verserna bara :P Därefter var det daxs för massage,då man skulle sätta sig o massera grannen, perfekt idé ;D Sen blev det mat o allt dedär blaha-blaha o åter bla-ha! Emellanåt blev det även allsång, mycket underhållande =D Vi körde även en lek där man skulle samla på sig så många gummiband som möjligt, genom att försöka få folk att säga det "förbjudna" ordet nej. Leken pågick i några timmar så man hann ju både samla på sig o bli av med sina gummiband :P Riktigt bra lek =D

Barsnack:
Alla besök i baren var som en dröm. Studentpriser, all over it! Galet billigt...obekvämt billigt! Man kunde till o med handla för växelpengarna ;) Så man kunde inte motstå shotarna på hästlängder! Riktigt bra "personal" i baren också..När man kom dit ifrågasatte dom vem av dom 3 bartenderna man ville ha.."och då pratar vi alltså om vem som är snyggast"...samtidigt som dom står o posar mot mig..haha. "jag väljer cidern där bakom er"..."okej,men du kan få en välkyld istället för den".."okej då..du fick precis en stjärna i kanten.." Haha..han blev jätteglad :P

Men iaf...jag saknade Andreas där! Han låg o sov hemma medan jag hade det så roligt..Men men..vi ska ha de mysigt ikväll istället, då ska vi gå på bio, äta popcorn o hålla handen! Det blir alltid en annorlunda känsla när han jobbat helgen o när man typ pratat 20 minuter sammanlagt på hela helgen! Söndagen är den bästa dagen..o jag är ledig måndag o tisdag..å de är relaaaaax! Usch, imorn ska ja till tandläkaren..o de känns obehagligt för jag ska göra ett otäckt avtryck o jag avskyr det.. =( Men nu ska dom banne mig berömma mig för att jag börjat med Listerine...annars tänker jag påminna dom om att jag gjort det..bara för dom tjatat sönder om det innan!

Bilder från festen kommer in senare idag, nu ska jag duscha så jag är fräsch när hun' kommer :)
Hugs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0