Full rulle!

Det får bli en snabb-update! För idag är det full rulle.. Jag är mitt uppe i plugget, samtidigt känner jag doft av pannkakor som Andreas står o gör nere i köket. Sen ska jag träna, och ikväll ska jag och Andreas gå på Grottmannen, julklappen jag fick av honom! Den har fått jättebra kritik så detta ser jag verkligen fram emot..Nu till det bästa...vi har fått tid för lägenhetsvisning imorgon...18.30! Läget är perfekt, så nu önskar jag bara att lägenheten passar oss. Jag måste bara intala mig själv att inte bli besviken om den inte skulle vara bra o så! Hyran är jättebra dessutom..men vi får se! Jag är glad för stunden...jag behöver sån action i mig idag!

Idag hade vi praktiskt testledarutbildning i skolan...tuuuur att vi har ytterligare ett tillfälle som vi hade idag..för mig gick det uselt. Jag hittade inte pulsen på någon annan människa än på mig själv. Lever jag bland döda?? ;) Jaja..får hoppas på bättre resultat imorgon!

Nu är det daxs för pancakes!
Hugs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0