friday...

Hej gott folk. Idag är det fredag, o det snöar..vilket är för jävligt! Som ni märkt har det varit dålig uppdatering i veckan..detta p.g.a omständigheter..lite dåliga men ändå lite bra händelser! Igår fick jag iaf tummen ur o gjorde en ny header...får tacka Sara den rara för att hon fixade in skiten :D 

Helgens planer har jag berättat lite smått om redan. Ikväll blir det bio, har tjatat om det i en månad, och wow..idag blir det av! Imorgon är det studentfest med alla hälsopromotörer, det lär bli spännande. Många hemlisar som inte avslöjats om festen än, sånt är kul! Ska även hinna med lite plugg och träning! En bra helg d.v.s!

Igår fick jag och Andreas ett tips på lägenhet från Eidar, dock har dom ett dåligt system (tycker vi nu i början...), deras system bygger på att alla har rätt att anmäla intresse för visning, men av alla dom som stått i kö längst får erbjudan om visning..jag och Andreas har varit uppskrivna i kön typ 3 dagar = sist på listan..yeo! =P  Men men,alltid något!

Nu ska jag äta frukost..känner att jag befinner mig i en bloggtorka just nu.
Vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0