Done!

Tja!
Idag har jag suttit o pluggat flera timmar i streck, nu är jag äntligen färdig o ska inte röra skiten mer för idag! Tentan är på fredag, och jag känner att jag pluggat in det som är relevant o typiskt för att komma på tentan..jag har dessutom förstått hela boken översiktligt. De dumma med den här boken var att man verkligen var tvungen att läsa i princip alla kapitel för att fatta ett sammanhang men nu är det inte så mkt mer jag kan göra av saken mer än att göra det bästa jag kan på tentan. Tur att jag har en dag till godo imorgon också!

Om en halvtimma ska jag åka o va barnvakt åt Andreas kusiner, därefter ska jag träna o rensa hela mig..för något jag behöver nu är att röra på mig! Imorgon börjar skolan igen o det startar med ett seminarium av en bok. Jag läste ut boken för längesen, i början av december..men jag har totalt glömt bort vad den handlar om, så nu har jag fått börja läsa om den :P Jag har iaf läst över 100 sidor idag, får se om jag klarar mig på det imorgon på seminariumet. För jag har verkligen ingen lust att sätta mig o läsa ikväll. Då ska jag bara ta mig egen tid!

Avslutar med 2 bilder från i söndags då Andreas mosters familj hade bjudit vänner o släkt till skridskoåkning (nämnt tidigare) på sjön. Vi var sammanlagt 30 stycken..det var riktigt mysigt!!

Jag o min fina svärmor! Förresten en ganska bra bild på min fårulls-mössa jag tjatat om..


Jag på ute på isen :)


Resten av bilderna hittar ni nu ute på Face'an!
På återseende gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0