Dan före tent'are-dan'

Imorgon är det sal-tentaaaaaa...jag har hittills varit lugn av mig. Känner varken stress eller press. Går det åt helvete så gör det, men då kan man inte skylla på att jag pluggat för lite..utan att det bara gått slarvigt till, eller nåt annat tragiskt!

Helgen ser jag fram emot. Imorgon kväll kan vi naturligtvis inte missa Blondinbellas debut i let's dance. Det blir därför let's dance-tema hemma hos mig alt. hos Max imorgon..där det bjuds på massa trevligheter..allt som hör fredag till ;) Lördag bjuder på träning o resterande helg blir avslappnad...mitt mål är att få tillbaka jullovs-känslan en gnutta!
nu ska jag sleeeepaaa!

Psst! Vi får inte glömma att hurra för min godkända fältstudierapport...

pysse.

Kommentarer
Postat av: Tony Georgiou

Lycka till på tentan!

2009-01-09 @ 00:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0