aj,träningsvärk!

Idag har jag total träningsvärk! Var på gymmet igår med Andreas och Adam, o på det gymmet har dom maskiner som inte Friskis har, som då självklart blir roliga att använda. Idag sitter jag här (för jag vill helst undvika att gå för träningsvärken i benen) med enorm värk i triceps...it huuurts! Och hur ska jag klara av core-passet ikväll, hoppas musklerna mjuknar upp!

För övrigt är jag trött, jag orkar inte lägga ner mkt eneri på plugg idag. Vill bara hem och softa med Tyson, min prins :) Helgens planer är redan spikade. På lördag är det daxs för studentfest för alla hälsopromotörer. Alla ettor till treor är inbjudna, det bjuds på mat och dryck + aktiviteter. Syftet med det hela är väl att alla ska lära känna varanda lite eftersom vi går samma utbildning. Det ska bli kul! Party är väl ändå ett av dom bästa sättena att lära känna varandra på, då vågar allt folk bjuda på sig själva ;)

Jaja, har inte mkt mer att nämna idag.
På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0