Kastrull

Nu när man är som tröttast ska jag passa på att skriva det lovade inlägget om gårdagen. Jag ska försöka fatta mig kort, mest för min egen skull :P När vi anlände till Göteborg träffade vi Sara o Dan på centralen..hade inte träffat Dan sen han åkte tillbaka till USA i augusti, så de va roligt att få träffa honom igen. Vi gick på stan en kort stund, sedan gick vi o käkade på ett jättespännande ställe! Först fick man äta dagens soppa, o sen fick man bara välja o vraka hur mkt som helst av typ minst 10 sorters hembakade tårtor och bakelser. Sjukt festligt! Efteråt gick vi hem till lägenheten o bara slappa..o bla bla blaaa.. :)

Vid 18-tiden blev vi skjutsade till festlokalen där kvällen skulle tillbringas, och så småning var festen igång! Jag och Andreas morfar körde tequila-race, o vi blev riktigt mysiga framåt kvällstimmarna ;D Samtidigt satte väl det sina spår idag, men det var de helt klart värt..trots att man till en början vaknar upp på morgonen och tänker kort sagt: "Fan!"

Helgens bravader var ju inte slut ännu..nej nej minsann! Jag ringde min vän Sofia för att fråga om vi skulle hitta på något, men hon skulle ha kalas för lite släkt, så kunde inte annat än att bjuda dit mig själv, men det verkade inte besvära någon heller, så hem till Sofia o Danne o verkligen mööölade i sig kakor och tårta! ;) Det var ett trevligt kalas, o för dom som inte vet är Sofias släkt, sedan flera år tillbaka även min släkt! :)

Så, det var denna helgen. Längtar redan till nästa helg då det är Alla ♥ Dag! Folk får tycka vad dom vill om den dagen..babbla om överskattat o skit. Men för mig är den dagen tillägnad alla individer, och jag tycker hur som helst inte det är något fel med att "fira" med en middag eller en liten present tillsammans med sin partner/familj/vänner. Men jag vill ägna dagen så den känns speciell..det behövs fler sådana dagar i vardagen, sånna dagar kan man leva länge på efteråt! Whatever...helgen därpå drar vi till A-town till Sandra och Gustav. It will be supergreat ;D Miss my girl S. :)

Nu måste jag nog gå o lägga mig..en väldigt bra dag väntar förhoppningsvis imorgon. Bilder från festen igår ligger uppe på Facebook. Blir inga bilder här i bloggen idag, dom kommer dyka upp allt eftersom.

Sov gott människor!
Hugs!

Min brors katt och jag hälsar er en trevlig vecka :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0