En natt att minnas ;)

Now I'm back! Vilken störtskön helg jag varit med om...Jag ska fatta mig kort (som jag brukar skriva,o sen blir det en hel bok av alltihop..men vi gör ett försök iaf!)

Fredag: Började med tjejkväll i en mkt mysig lägenhet, där vi pratade o pratade o mölade i oss (åtminstone jag) chips med dipp, morötter o godis. Sofia får den utmärkta idén att åka till Uddevalla, närmare sagt till krogen GG's o checka läget där. Och det var verkligen coolt! Riktigt kul att komma till ett nytt ställe, där man inte känner någon..De va verkligen kul att se lite nytt..jag blev förälskad i en dansstång..typ en sån som brandmän har..tyvärr var jag alldeles för nykter (och kanske för tråkig) för att testa denna...På vägen hem åkte vi förbi Mc Donki..o de är såååå gott med mat ;)

Lördag: Alla ♥ Dag! Andreas tog med mig på hemlig resa, platsen blev IKEA i Gbg...ett av mina önskemål (det eller Mc Donald's..haha!) Och jag blev så glad. Dock trodde jag att vi skulle komma därifrån tomhänta, men icke..ANdreas överraskade mig igen, berättade att han fyllt på bankkortet o att vi skulle köpa stuff till nya lägenheten. Strax efter de stod vi o gnällde på varandra om saker vi var oense om vad vi skulle ha eller inte, haha..Men annars gick de jättebra ;) På kvällen åkte vi hem till Trollhättan, beställde hem indisk mat...de va första gången å de var sjuuukt gott. Jag blev lite kritisk när jag stod o kika i menyn, men fatta ju inte vad menyerna betydde, men som alltid råkade jag bli förtjust i att vilja testa det dyraste, o Andreas fick knappt andnöd, utan tog det väääldigt bra ;)

Helgen var great, party torsdag & fredag,o sen en underbar lördag tillsammans med min andra halva. Kunde inte bli bättre :) Nu gott folk ska jag berätta om en incident som hände igår kväll när jag somnat..

Jag och Andreas ligger o kollar på film, o ja inser att klockan är ganska mycket o bestämmer mig för att somna. Andreas fortsätter se på filmen o jag somnar. När filmen är slut vänder jag mig mot Andreas, tittar han rakt in i ögonen o säger:
- "TITTA FÅREN..TA DOM!! JAG HAR REDAN TAGIT ALLA BOCKAR!!"
- "Har du tagit alla bockarna?" ...frågar Andreas tillbaka
- "JA!!" svarar jag o blir helt tyst efteråt.

Andreas börjar skaka på mig o väcka mig...bara för att se om jag sover eller inte, han försöker starta konversation igen;
- "Amanda...vad heter jag i andranamn?"
- "Höhö..de vet jag inte" svarar jag tillbaka.

Nu börjar jag vakna upp o går efter en stund upp på toaletten. I samma veva kommer mamma ut från deras sovrum o viskar: "Amanda, Amanda..spyr du??" Hahaha...så sjuk e hon..för då har hon gått upp o pratar också i sömnen!! Jag börjar asflabba åt henne, o när ja kommer tillbaka in till rummet o Andreas blir ja bemött av en kommentar: "Hej bockfångaren..har du varit ute o fångat ännu mer bockar" Då var jag mest irriterad o ville sova :P

De var allt för idag,o ett långt inlägg blev det..Ikväll blir det träning o därefter 90210...
Hugs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0