T som i tisdag

Hoppla!
Idag är det lika skönt varje gång att påminna mig själv om att jag är ledig imorgon också. Jag har blivit en riktig latmask gällande att gå upp på morgonen. Större delen av dagen går väl antagligen till plugg, men att bara få äta den där frukosten i lugn o ro..traska runt i sina mjukisar hela dagen o slippa tramset om att halka på väg till skolan är bara så soft :P Samtidigt är trycket på plugget hårt nu, så känner att jag behöver mkt tid hemma för att mata in allt i min hjärna. Nästa vecka har vi praktiskt test på konditionstest på en ergometercykel..o jag blir nervös bara ja tänker på det faktiskt!

Jaja, iaf..Idag har samma människa som hörde av sig i höstas till mig o erbjöd den där 70%-tjänsten (som jag dock ej tog) hört av sig igen o frågade om intresse av timanställning va intressant..Och de är de ju förstås, så om 2 veckor ska jag provjobba där, o se om detta är något för mig..vilket jag faktiskt tror att det är :P Så om ja trivs med detta jobb har jag snart två jobb kära vänner..o det känns skitbra :P

Dagens händelser som kvarstår är följande; träning, plugg och tv o Prison Break!
På återseende!
Hugs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0