Sweet

Csn-bidraget har kommit!!! Veckans höjdpunkt, för jag har verkligen varit fattig sedan jag va på The Studio för någon månad sedan...jag har verkligen fått snålat, men ändå har jag inte kunnat låta bli mina impulsköp! Först o främst ska jag betala tillbaka pengar jag är skyldig min älskling. Sen ska jag betala avgiften för högskolan (sista betalningsdag är imorgon, jag är ute i god tid som vanligt...). Sen ska jag verkligen spara..för snart flyttar vi o massor behöver inhandlas! Inte nog med det, på fredag kommer den oerhört sexiga lönen jag längtat efter sedan nyårsdagen då jag fick kliva upp 06.00 på morgonen! Min enda tanke just då var: "komsi pengar, komsi komsi!" Och nu är dom snart här, thank god for that!

Idag ska jag iallafall till skolan, går halvdag...De kommer ej bli så mkt skola nu framöver då jag har nya planer med min utbildning...Så ska satsa på mer jobbtider...Hoppas bara dom ringer, annars får jag bli poet under tiden. Nu hade jag tänkt hinna plugga lite innan skolan, så här kan jag inte sitta mer ;)

På återseende, hugs.

Kommentarer
Postat av: Lotta Stridh

Hejsan på dig! Jag har läst din blogg och du tyckte att det är ingen so kommenterar på din blogg. Så jag tänkte skriva lite till dig. Jag vill också säga att det var ett fint köks bord och stolar som ni hade köpt. Ja pengar är bra att få men de har en förmågan att försvina lika snappt tycker jag. Hoppas att du har det bra och hällsa Andreas. Kram Lotta

2009-02-25 @ 17:06:07
URL: http://majasronja-live.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0