Sofia VS. Skrållan

Förlåt S, men jag måste dela med mig utav det här.

Sofia ringer och utbryter förtvivlat:

- Amanda, jag måste bara berätta!! Jag och Skrållan (Sofias katt) har blivit ovänner!!
- Eh, Sofia..de är en katt!!!
- Jaaaa,jag vet..men vi blev det på riktigt!!
(Hon börjar sin utläggning om hur allt gått till) Utdrag:
- Och helt plötsligt biter hon mig i läppen, då tar jag ner henne på golvet..då kommer hon upp igen o biter mig en gång till!!
--- ....Sen säger jag till henne att jag inte vill gosa mer med henne, så jag går ifrån henne..men då börjar hon jaga mig ut till köket!!! ....-----
Och till sist....
- "Ja, o nu kom hon krypandes till mig i sängen...jag hatar den katten, hon ska alltid vinna!!"
Strax efter säger hon till katten: Men Skrållan...nu är vi vänner...eller hur!!??

Hoppas att det inte blir mer missförstånd mellan Sofia och Skrållan härdan efter!!!! ;)

Idag har jag varit redig. Jag har pluggat väldigt bra, sen värmde jag lunch till mig och hun'. JAG DISKADE...Och snart ska jag ut med Sofia på shoppingrunda. Får se om jag vågar mig på träning ikväll efter veckans förkylning?! Jag känner mig faktiskt helt ok för det! :)

På återseende...
Hugs.


Kommentarer
Postat av: Sofia i berättelsen

Amanda jag måste rätt dej. Skrållan jagade mej inte ut i köket. Hon följde efter mej och satt och tittade på henne med sina stora ´kattögon. Nu ahr vi precis gosat och Skrålan hälsar ;)

2009-02-26 @ 19:40:52
Postat av: Sofia

Och jag saaa faktiskt inte att jag hatade henne. ;)

2009-02-26 @ 19:43:11
Postat av: Anonym

men Sofia..ge dig...man måste här i bloggen, precis som i media göra om texten så den blir roligare o mer intressant..de ska fånga läsare..så ytlig är jag...not...men ja kan faktiskt inte komma ihåg alla våra samtal detaljerat, ja fick med det viktigaste...nämligen att du varit OVÄN med din KATT... ;)

2009-02-26 @ 21:17:37
URL: http://mandizone.blogg.se/
Postat av: Jonna

gullerullan :)

2009-02-26 @ 22:49:53
Postat av: Jonna

gullerullan :)

2009-02-26 @ 22:49:56
Postat av: Sofia

Haaha

2009-02-27 @ 11:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0