SMÅLAND...där bira är poppis.

Jag vill bara säga godnatt och hejdå. Imorgon 11.03 börjar färden mot dom småländska delarna av landet :P Jag hoppas verkligen jag kommer kunna läsa böcker på tåget, för de skulle va så skönt o ha de gjort tills på måndag!!! Annars kommer jag bli rastlöst som ett lejon, å då kommer bara Andreas bli sur tillslut. Sen har vi inte bokat sittplatser...så de kommer bli ett helvete om vi får stå från Göteborg till Alvesta. Men jag är nästan övertygad om att platser finns. Sen kanske man ser en kändis på tåget också.. ;) Bäst att ja laddar kamerabatteriet! Haha..Är iallafall hemma runt 22-tiden på söndag igen, så vi hörs på måndag. Jag ser verkligen fram emot en mysig helg i A-town, jag har längtat efter Sandra...o sen ska jag spöa upp Gustav i bowling...o sist men inte minst kolla Melodifestivalen med Carina & Jörgen!!! =)

På återseende kära läsare.
Hugs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0