På väggarna!

...Fixar lite foton som jag skulle kunna tänka mig förstora upp o sätta på väggarna till blivande lägenhet. Inspiration är från Gossip Girl, Sofia och mig själv :P Men att fotona inte ska sitta så nära varandra förstår ni nog själva. Igår när jag hälsade på hos Sofia o Danne hade S satt upp ett enormt (HUGE!!) stort foto på när hon och D. kysstes, o nu vill jag göra det lika häftigt i vår sovrum..Man påmindes lixom hela tiden att det var dom som bodde där igår, för de fanns bilder uppsatta på dom själva överallt ;) Riktigt bra gjort Sofia, trodde jag aldrig för 5 år sedan ;)

Hey there sugar baby
Saw you twice at the pop show
You taste just like glitter
Mixed with rock and roll
I like you a lot lot
Think you're really hot hot

I know you think you're special
When we dance real crazy
Glamaphonic, electronic, disco baby
I like you a lot lot
All we want is hot hot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0