lollipop!

Idag är jag den enda som kan köra bil.

Gårdagen  var bra. Innan jobbet låg jag o älsklingen bara o slappade i sängen, o de var hur härligt som helst. Och när jag blev rastlös lekte jag krig med Andreas bror. Sen åkte jag o jobbade. Tiden gick fort och snart stod jag på Oleary's. Blev bjuden på cola av en skitsnygg kille (A.) ;) Sen umgicks jag med favorit-Richard o träffade på andra människor. Riktigt bra stämning..med Görgen med G som trubadur. Lite nattkäk på Grillhouse satte punkt för kvällen!

Idag önskar jag mig Ben&Jerry-glass...o ikväll ska jag bara njuta av en ledig måndag som kommer imorgon! Nästa helg blir det party i Göteborg, då byts colan ut mot något starkare :)

För övrigt luktar det bakfylla i hela huset..det är bara jag & Tyson som är fräscha idag ;)

Hugs!

Me & C.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Guud vad fint kort på er :) andreas lillasyster ser ju ut som hilary duff :) väldigt söt tyckte jag allt! Hoppas allt är bra!! puss vän!

2009-02-02 @ 18:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0