Lipz!

Åhhh..ja har inte uppdaterad sedan i tisdags o jag har so much att berätta, men när man i förväg planerat vad man vill ha sagt, är allt förstås bortglömt när man väl sitter här vid tangentbordet! :( Vi var iaf på Lipz igår, o det va så sjuuukt kul. Vilket gött gäng vi var, o man träffade verkligen allt o alla! De va ööööös! Under kvällen kom de vissa situationer då alla vi bara stod o flabba :P Men dom sakerna kan inte skrivas här i bloggen, men att uppleva dom va fantastiskt kul ;) Åh..näe, de va riktigt bra party iaf, thank you all!

Idag fortsätter kvällen i samma takter, fast tillsammans med alla tjejer..LADIES NIGHT! ♥ Och imorn är de Alla Hjärtans Dag! Jag vet riktigt inte hur dagen ser ut än, Andreas verkar hemlighetsfull o säger inte ett ord om morgondagen, mer än att ja tydligen skulle sova hos han inatt :P

Har världens panik för ett prov jag har tills på måndag. I veckan har de varit fullt upp med 2 andra böcker som vi hade seminarium på igår. Idag har tiden bara sprungit iväg, ja o Andreas va på skolan förut så ja fick träna inför de praktiskta konditionstestet vi har på tisdag! Får verkligen plugga rumpan av mig på söndag..buhuuuu =(

Till sist..en bild från igår ;) Vimmelbilderna på mig o Sofia har i alla tider blivit flummiga, o igår var heller inget undantag. Det finns ytterligare 2 bilder on my face på lipz hemsida..men det räcker gott o väl att dom stannar på endast lipz-sidan..jag brukar inte ursäkta mig för bilder..för de e de töntigaste jag vet...folk blir alltid inte så snygga på kort!!! :P

Som ni ser var de första gången Sofia såg en kamera igår ;)

Ni får ha en trevlig kväll gott folk...och se på katten, om en vecka är vi ju på väg till Småland..tjo haj va kul ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

JAG LÄNGTAR!

2009-02-14 @ 11:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0