life walks on!

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej.
Det jag har att berätta idag är att jag köpt nya walkingskor. Jovisst fabjan, de är sant! Billiga & bra, inte direkt snygga..men sköna. Jag ska ha dessa till användning när jag är ute och går. Japp, för de är något jag har börjat med..eller a..jag tänkte börja med det idag. Gå ut på 1-timmas promenader kanske 2-3 av dom dagarna jag inte tränar. Så jag var på Stadium o köpte dessa..o Caroliiiiine..gissa vem jag hejade på? Japp, om du tror den ena är det kanske fel, men när du tror den andra så tror du rätt. Stämningen var väl sådär :P

Jag ska iaf ut o inviga skorna redan ikväll..Max blir det lyckliga sällskapet. Han tyckte de skulle bli roligt att vara med o inviga dom, han är en sann vän =)

Hade ej så mkt mer att säga, mer än att om NÅGON kan boka 2 tågbiljetter tills helgen..för jag & andreas är väldigt sega med det,o priserna stiger för varje dag...så ni kan ju passa på att betala kostnaden också ;) Då kanske ni kan få åka med till Växjö på fredag o bowla ;)

Daxs för att värma upp inför promenad!! På återseende!
Hugs!

Jag o tjejerna i fredags..fler bilder lär dyka upp efter hand. Ett hundratals bilder togs, för vi är ganska duktiga att ta kort på oss själva ;)

Kommentarer
Postat av: caroline

menar du mr blondie eller ? hehe . För fredrik har flyttat :P

2009-02-19 @ 20:47:59
URL: http://caaone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0