kill the lights!

God afton mina läsare!
Vilken dag! Hälften har varit sämst då jag för gäves ringt och ringt i önskan av att få praktik, men alla nekar på ett eller annat sätt. Känns skitjobbigt faktiskt. Efter att ha suttit i telefon drygt 3 timmar o ringt + mailat sönder gav jag upp för dagen. Då började jag leta köksbord och stolar istället. And I got it! Jag hittade ett jättefint bord i ljust trä, och i mitten var det en skiva med "frostat" glas. Så sjukt elegant ärligt talat. Det hörde till 6 snygga stolar, i vitt tyg! Allt är bara 1 år gammalt o vi fick det till så lågt pris! (Obs! För att inte uppfatta mig som en egoistisk flickvän så mailade jag över en bild på bord & stolar till Andreas så han också fick godkänna!!!) Så förhoppningsvis imorgon har vi dessa möbler hemma hos oss! Andreas blev nästan irriterad när jag sa att vi skulle ge säljaren 100 kr extra, bara för att det var så bra pris, men istället ifrågasätter Andreas prutning..och det tycker jag bara skulle bli pinsamt, eftersom möblerna redan är nedsatta i pris!

Ja..nu får jag skynda på med resten! Ska förbereda er på mindre uppdatering i helgen då jag åker till Göteborg på lördag förmiddag. Vi ska först hälsa på min syster och Dan, vi skulle tydligen gå till ett mysigt ställe där dom hade sopp&bröd-buffé, o till efterätt fanns de tårtbuffé! Det kommer bli spännande =) Senare på kvällen gör vi Göteborg osäkert och festar till det :) Hemma på söndag igen, då blir det först söndagsmiddag med hela familjen här hemma..med äääälg-kött! Och sen får vi inte glömma nya säsongspremiären av Gossip Girl :)

Nu har Criminal Minds börjat...moooooot sängen!!!
'Night!

Hugs Mand'.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0