I väntan på något roligare..

Känner mig inte direkt i blogg-form, men för att nämna något kan jag berätta att jag tog tiden idag hur lång tid de tar för mig att gå till skolan (jag cyklar vanligtvis), och i normalt tempo tog det 15 minuter. Om jag skulle välja att gå hem nu (sitter kvar på högskolan) skulle det ta 57 hund-år innan jag skulle va hemma, för jag är förbaskat trött! Som tur är ska jag möta upp Andreas på stan om en stund..så åker brum-brum hem! Ikväll står det träning på schemat.............mycket spännande kväll för övrigt! Jag tror jag kan skylla min trötthet på kenzas.se...host-host..hon lurade upp mig idag bara för att se hennes första tv-framträdande..o hon gjorde de såå jädra dåligt så jag ångrar alla dessa 10 minuter jag gick upp för tidigt. Jag förstår inte syftet med "vakna med the voice"...

(sorry för kort inlägg..men ingen blogg-form var det!)

Nu är det nog daxs för mig att röra mig mot skolans utgång...
På återseende, hugs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0