Gnäll!

...........
..Jag är knallröd runt mina ögon och det svider som fan. Känner mig allmänt förtvivlad över min utbildning just nu. Det är fortfarande den vägen jag känner är rätt för mig, men nu när jag letat praktikplats (legat på olika verksamheter som en gris under flertal veckor bör tilläggas!!) med resultat 0, känns utbildningen helt meningslös. Det är bara en simpel praktik, o ingen jobbanställning. Men hur stor är då chansen att få jobb efter 3 år, när man knappt kan få en praktikplats under 4 veckor? Jag har ingen lust med att slänga ut flera tusentals kronor på en utbildning som inte ger jobb..men vad vill jag jobba med, förutom hälsa? Jag finner i nuläget inga andra vägar in i andra yrkesgrupper jag kan tänka mig. Läkare kanske..rädda liv..men har riktigt inte dom betyg i de ämnen som behövs där!
HUR SKA JAG GÖRA? Jag får helt enkelt hålla ögonen öppna efter jobb, samtidigt som jag sliter på i skolan...

Mina ögon svider, halsen gör ont och det enda jag måste göra är att plugga.
På torsdag ska jag till Lipz..är du på nu då Max...?????

Längtar efter köttfärssås för övrigt...På återseende!
Hugs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0