Ett mail flög iväg

Hallå mina små kackerlackor!
Nytränad,nyäten och nyduschad är jag! Har varit på ett grymt kämpigt jympapass med 100% energi i kroppen! Känns great. Nu är de bara chill i sängen som gäller..ladda upp för morgondagens pass i skolan, dessvärre är det pedagogik som står på schemat..Vi läser bok efter bok, o ingen snubbe är den andra lik men alla skriver jävligt krångligt så man bara blir korkad själv utav det. Idag lärde jag känna Dewey till exempel, men honom gör jag slut med på fredag ;)

Idag har jag skickat iväg ett mail som tyngde hjärtat! Jag har bestämt mig för att avstå från Friskis uppjympa på söndag p.g.a flytt och andra många bollar i luften jag har nu. Känns depp, men samtidigt rätt. Skulle inte funkat med eventuell ledarutbildning samtidigt som det är skola och flytt som gäller. Det krävs energi och tid för alla 3 punkter, och jag måste prioritera! Sen är det inte hela världen heller. Ni kanske tycker jag är knäpp som deppar, men detta är en dröm jag haft i flera år, att vara jympaledare inom Friskis-världen. Men samtidigt finns alla braiga pass kvar...för jympan gör mig till den personen jag är idag!!

Nu ska jag krypa under täcket och tillbringa tid tillsammans med Andreas! Imorgon skriver vi förhoppningsvis kontrakt! Det ska ta mig fabjan dokumenteras!! Haha ;)

Hugs!!!!!

Kommentarer
Postat av: Filippa

åh vad tråkigt att du inte ska vara med på ledaruttagningen :/ du var den enda där som jag typ hade sett sen innan :p Kommer vara skitnervös. Aja, hoppas det blir bra med flytten! :)

2009-02-03 @ 08:57:00
Postat av: Amanda

tack! :) det kommer gå fint..nervositetet släpper när första låten startat =)lycka till, de blir kul! =)

2009-02-03 @ 13:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0