24

Nu är jag hemma igen efter ett dygn i Göteborg. Jag återkommer i ett annat inlägg om gårdagen + bilder! Nu inväntas söndagsmiddag med familjen. Syrran och Dan följde med hem, o broder Joooonis anländer också..så vi ska äta älgkött,potatis, mammas gräddsås o grönsaker..love it! Trots att de finns noll ork i mig ska jag ändå passa på att ta mig till Friskis o köra ett pass, morotskaka och kladdkaka blev fyllemat i stora mängder igår! Och ikväll börjar ny säsong av Gossip Girl, kan de bli bättre dehär? :)

Skolveckan ser helt ok ut. Är ledig måndag,onsdag och fredag, så ser fram emot mysiga hemmadagar! Jag återkommer senare idag med att berätta om 24 hours in Gothenburg, för just nu är jag bara såååå trött!

På återseende snart då..
Hugs!

Bild på det köksbord jag och Andreas var o köpte i fredags, som enligt mig var ett snuskigt bra kap! Dock är kvalitén på bilden dålig,(OBS!! Det i mitten ser kanske ut som en duk, men det är faktiskt en glasskiva som är frostat!!)  Men vänta bara tills en riktig bild kommer i VÅR lägenhet..Ni lär svimma...

Kommentarer
Postat av: Sofia

Riktigt najsigt var de!

2009-02-08 @ 20:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0