X

Oh shit...nu börjar ögona gå i kors på mig! På nåt konstigt sätt har det gått trötthets-kurvor hos mig sedan jag kom hem från skolan i förmiddags! Skitknepigt, gick faktiskt o la mig nån halvtimma o sov. Jag var faktiskt så trött att jag inte orkade göra någon middag, o sen var jag väl så trött så att magen heller inte blev hungrig...åt gjorde jag först vid 21-tiden ikväll! Hm...nu är vi nog klara med trötthets-ämnet va? :P

Sitter iaf med litteraturstudien nu ikväll. Ökar tempot lite, imorn ska mina sidor vara klara så sitter o pressar ut snygga formuleringar nu, dock är det riktigt intressant det jag läser om. Svedbergs bok Gruppsykologi, en bok jag ogillat tidigare,men efter att börjat läsa den för 2a gången (eller 3e) så tycker jag banne mig den verkar vara riktigt bra. Jag läser o skriver förstås om det jag tycker är mest intressant; gruppens organisation, ledarskap och lärande. Tummen upp för det!

Veckan för övrigt ser bra ut, skolan imorgon då..nothing special. På onsdag ska jag däremot till tandläkaren, och sedan mina vänner ska jag även åka till Ullared (rodnar) för första gången. Jag har alltid (och är fortfarande) fördomsfull mot det stället. Ser bara en massa krims-krams framför mig med skabbig försäljning av kläder. Sofia hade också negativ inställning innan hon väl kom dit, men nu är tydligen allt frid o fröjd på Ullared ;P Jaja,vi får se hur de kommer se ut. Jag får väl ta med mig en liten peng o se vad som händer. På torsdag blir det Smååååland, o vi hoppas på sol för jag ska nämligen ta årets första dopp i grytan (LÄS: sjön!!)

Nä, nu era pingviner ska jag börja jag fortsätta umgås med Svedberg, ha de göööööööööött!
Hugs.

Brorsans flickvän J. tog massa kort på mig (o övriga familjen) på påskafton...i lördags fick jag några av bilderna (och vi tog även nya...då hade jag även fixat mig lite mer :P)...Här är iaf en av dom som jag är nöjd med.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du inte har några hål nu när du ska till tandläkaren :D ;)

2009-04-28 @ 22:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0