Wants a dog!

Tänk va tyst lägenheten blir när man bara en person befinner sig i den. Hemma hos mamma & pappa är det alltid något som hörs, bilar m.m...det man isåfall hör här i lägenheten är grannarna. På ena sidan har vi ett par med en unge...antagligen ligger ungen vägg i vägg med vår toalett, för varje gång man är där inne hör man skrik. De måste betyda att dom hör mig sjunga i duschen?? Hm..då kanske jag får anpassa mina låtar till barnvänliga texter, typ byta ut Rosenström mot Bä Bä vita lamm! (Jag är även duktig på Skidde Madinke). Här vid väggen där vi har datorn hör vi varje halvtimma grannens (2 söta pensionärer) klocka ringa "ding ding" upprepande gånger. Hur väl hör dom då inte den musik vi spelar? Jag gillar hög musik,o brukar skruva upp rätt så rejält när Andreas inte är hemma..för om han är hemma går han bara o sänker hela tiden. Tråkmåns! Dock anpassar jag mig efter tiden. Jag försöker undvika skruva upp volymen kl. 22 på kvällen...vi hade ju som sagt en bebbe till granne! Första natten jag o Andreas sov i lägenheten var en söndag. Vi gick o la oss ca 22.30..o precis när vi släckt lampan börjar grannen nedanför spela dunka dunka, med basen i bott o då hördes de så väl ända upp till oss! Sååå....då var detta ämne slutdiskuterat...Vid frågor, ring en vän!

Läget annars..Idag har jag redan hunnit vara på Nisseskolan o kört ett jympapass för en EC-1a. Det gick allt bra, problemet var väl bara att jag inte tränat på 2 veckor o nu är hela min kropp vek. Känner mig i nuläget som en blåval som ska dränka sig i badkaret. Jag ska försöka sätta igång maskinen igen så jag kan gå hem till mor & far + tyson. Hade tänkt röva bort Tyson från dom idag. Andreas jobbar EM o känner mig så ensam. Alla andra är upptagna med sitt, så har idag ingen kamrat :P Sen hade jag tänkt baka bröd med mamma...av deras ingredienser (mohahaha) så slipper vi handla denna vecka..För vi har gott om mat sedan förra veckan ;) Igår fick vi med oss lite panncakes, mjölk, juice,smör & bröd från mamma & pappa..för de är inget dom äter ändå :P So chill.

Jaja...Det va väl de ja hade att komma me i nuuuuläget. Ha en hiiiiiiimla bra dag. See you soon! KOOOORSNING, som kossan skulle sagt.

Jag, Andreas, Sara & Dan hemma på påskafton!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0