plus rubrik

Här sitter jag o sjunger...Söker på Spotify o melodierna går nu i rytm med The Sounds...kan ju fortfarande en av deras hela skiva utantill...trots att de va flera år sedan jag hörde den! Man känner sig verkligen kaxig när man lyssnar på dom, så de passar perfekt en dag som denna ;) Stackars granne på våningen under som får stå ut med basen (nope, tänker inte dämpa den...). Men idag träffa ja hon som bor där...o hon verkade blyg, så henne får man nog inga problem med ;) Haha..va hemsk jag är.

Idag har jag lagat köttfärssås o spaghetti. Jag hade gjort köttfärsen jättebra, å då kommer plötsligt Andreas hem o föreslår att vi ska göra lite redning o hälla i. Först tveka jag,men sen gick jag med på den. Han gjorde redningen o de blev en alldeles för tjock gegga av alltihop! Jag blev lite besviken...men nu vet jag härdan efter att efter Andreas redningar blir ingenting bra...för de gick skit sist med då han istället gjorde en köttgryta. Jaja...nu har även chefen här hemma lämnat disken kvar,för han åkte iväg o fixade med en rallytävling..Så snart blir det lite bad med diskmedel! Därefter ska jag komma iväg o träna...men mina cykeldäck behöver pumpas.........Frivillig någon??

Jag vill iaf ge en stooooooooooooor puss till pappa som ligger hemma o är sjuk. Tydligen ligger han hemma o läser bloggen...Hoppas du snart blir frisk så du snart själv kan åka o köpa de du behöver (Igår ringde han o ville ha hallon & blåbärs-kräm + 2 liter glass...Idag ville han att vi skulle köpa Aftonbladet med nån bilaga...) I min familj är det så...att när man är sjuk får man önska sig vad man vill så åker man o handlar till varandra.... =) Vet själv hur mkt de betyder när man ligger hemma o är sjuk...Dock kommer de väl ta 132 år för Andreas att intala hans hjärna att göra något sånt när ja blir sjuk. Tur att jag har mor & far vid min sida!!!!

De får va bra för idag...här kommer lite bilder...På lägenheten givetvis :P

Garderobsdörrarna är som fondvägg i hallen..


Hallen från tv-rummet


Min nya bebis från IKEA...


Nu saknas bara lite på väggen...



Tjipp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0