Aprillo.

Hej alla!
Liksom alla andra kan jag inte undvika att skriva hur underbart väder vi fått. Sjukt härligt! Tidigare idag hann jag & Sofia med en cykelrunda ner till marknaden i stan, o röjde igenom varenda inredningsbutik i centrum. Hittade väl inte så mkt som jag hade hoppats på, men en del fint fanns det :) Jag hittade en jättefin pryl i trä, som kunde användas som stol. Jättesvårt att förklara men materialet va jättefint, o den skulle passa jättebra i vår hall. Dock kosta denna 1200 kr. Jag funderar fortfarande på att köpa den, men får bestämma mig senare..Kanske hittar något mer fyndigt som är billigare. Får se! Jag o pappa har varit o köpt allt renoverings-material, för imorgon börjar allt slit :) Andreas farfar va i lägenheten idag o inspekterade (han är tapetserings-kung), o enligt honom var inte förarbetet så värst stort..så det blir nog inga svårigheter :) Allt känns bra nu. Dock känns det ganska främmande,men den riktiga känslan kommer väl allt mer ju närmare vi kommer söndag!

Nu har jag iaf ringt tillbaka till det jobb som hörde av sig härom veckan o erbjöd mig 8 veckors sommarjobb. Jag tackade nej, eftersom jag redan blivit lovad sammanlagt 6 veckor av en annan arbetsgivare. Kändes surt, men ändå rätt. Det ska bli spännande att prova på ett nytt arbetssätt. Nu har jag varit på gruppboende, o i sommar ska jag jobba på boendestöd, där jag alltså bara kommer jobba med en person. Dessutom kommer jag få vara ledig på midsommar i år (yiho & grattis till mig själv..förra året jobbade jag hela midsommarhelgen!!) + hela vecka 28..så då får någon gärna boka in en resa till mig =P

Nu hörrni hade jag tänkt packa i lite stuffs i lådor...men egentligen hade jag behövt plugga....hade varit skönt att blivit av med skiten. Men jag tar kanske de senare då!! :P

Hugs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0