tisdag

Attaaans...jag blev precis sååå sugen på att gå ner till källaren o köra en tvätt! Men syyynd att vi inte har tvättid! =/ Istället har jag ytterligare ett berg med disk, gah! Idag får minsann A. ta disken efter middagen...jag ska faktiskt iväg o jobba därefter.

Nu är de iaf bestämt att jag o Andreas (+ mamma & pappa) ska åka ner till Småland nästa helg. Vi håller ju på o renoverar stugan där nere, o de fanns inte nån möjlighet att ja o Andreas kunde sova där p.g.a att allt är så rörigt i huset, men tuuuur att man har en farbror som har 2 hus som bara ligger några hundra meter därifrån..Så där ska vi bo :) Och sen vill Andreas hjälpa till med renoveringen...tråkmåns, så jag ska bara ligga på gräsmattan o sola..kanske gå ner till sjön för att bada lite! :) Hade kanske hellre velat åka till A's morfars stuga i Dalsland istället, ja älskar det stället...men en viss pojkvän va så enveten att de va Småland som gällde!

...Oh, nu när jag varit på Nisseskolan o kört jympa-pass har ja stött på elever som är i slutskedet av att lämna in sina PA. Tänk att det snart är ett år sedan som jag o mina classmates stod på flaket. Vart har detta året tagit vägen? Tiden har gått sjukt fort...


Näe nu är det daxs för lite plugg tror jag!!
Hugs.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0