Bra dag.

Har sprungit på Etage i princip hela förmiddagen o eftermiddagen med Sofia. Först en snabbis för att handla upp allt som fanns på kortet. Dock var det inte meningen, för när vi skulle gå o göra ett kontoutdrag var det för lite pengar på kortet för att göra den akrylbehandlingen vi sett o ville göra. Då åkte vi hem för att föra över mer pengar, detta krocka i min & Andreas veckohandling, så han erbjöd att han kunde handla själv o jag åkte o gjorde akrylen på Professional Nails me Sofia. Jag trodde Andreas skulle komma hem med torra korvbröd/hamburgebröd o skippa min Proviva Female Mango,men han var veeeeerkligen duktig kille o kom hem med både Pågens K/H-bröd o 2 olika sorters Proviva Female, var av en var med smak av mango. Min älskling..honom kan man lita på ;) När ja kom hem va de bara illt tvunget med mat för att sedan åka o träna stations-pass på Friskis :)

Veckan har verkligen gått fort o snart travar vi in i den s.k "eftermiddagsveckan" igen, då varje kväll spenderas ensam här hemma då Andreas slutar på natten! Men men, bör väl klara mig.

Igår var vi o kikade på FC Trollhättan som just nu ligger i Superettan...riktigt mysigt..Andreas fixade VIP-biljetter så vi satt bra! =) Nästa hemmamatch är nästa söndag mot Landskrona, o detta får vi faktiskt inte missa ;)

Criminal Minds snart...ska nog säga hej till min pojkvän på riktigt också...Vi har bara gått om varandra här hemma idag. Vi har våra egna små projekt på dagarna...Imorgon vankas det tvättid minsann...hoppas nåt e ledigt. Men vem mer vill tvätta en fredagkväll mellan 17-22?? Bara paret Andreas & Amanda såklart ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0