Pôsk!

Hej alla o glad påsk i efterskott!
Dålig uppdatering på senaste, men vi har ju haft besök o dessutom fira påsken igår. Har bara känt lyckorus i kroppen sedan vi flyttade hit, o dagarna vi haft Sandra på besök har varit jätteroliga! Nu börjar helgen gå mot sitt slut o man kommer väl så småning om i vardagen igen. Kan ju berätta lite om dagarna som gått..
Torsdag - Sandra anlände, vi åt mat, gick på stan, åt mat igen..o sen drog på Lipz. Det var sjukt mkt ös, o som jag förväntat mig - mycket folk! Det var roligt. Jag o Sandra blev bjudna på shots men sen hade man ingen lust att sitta kvar..då träffar man istället Libbe and the gang på dansgolvet o körde där hela kvällen med vändor i baren emellan åt =) Det var en jätterolig kväll!!
Fredag - Vi hade bokat tvättid klockan 07.00 på morgonen o eftersom Andreas ej va på Lipz hade jag väl fått för mig att han skulle tvätta tills jag kom upp, men han fick åka tidigare till jobbet, så ja fick sköta tvätten redan vid 08-tiden...jag säger bara: dunk dunk dunk i huvudet med ovanligt lite tålamod när jag stod framför den där tvättmaskinen för första gången. Det var egentligen meningen att vi skulle åka till Vattenpalatset också, men jag kände mig så pass dålig så vi fick skita i det. Sen kan jag upplysa för er intresserade att mina ögonlock o området precis under ögonen hade blivit uttorkade (troligen av sminket) under natten, trots att jag tvättat mig..Så jag såg misshandlad ut, men efter att mamma varit här med en salva har det blivit bättre. Det såg verkligen illa ut.
Lördag - Vi drog till Etage. Sandra fick köpt lite kläder o jag & älskling inhandlade en micro och en dammsugare. Så nu saknas bara en byrå som vi ska köpa på fredag då vi åker till IKEA :) Och lampor behöver vi!! Iaf..på dagen tog Sandra tåget hem, o bara en timma efter skulle vi på middag hos mor & far. Det blev kubb, sol, mat, bowling o sen ett glas vin me Sara & Dan före hemgång. Andreas skulle nämligen upp o jobba idag...

Idag ska jag hem till mamma & pappa, troligen kommer Andreas senare också. Vi ska griiiiilla...muums! Sen hade jag planer på att dra Lipz ikväll igen..men vet ej än...vissa är verkligen dåliga på att bestämma sig ;) (Säger jag med glimten i ögat)

Bilder på lägenheten o så har jag lagt upp på Facebook, men fler bilder kommer. Jag har inga kort på sovrummet o hallen ännu. Men jag lägger ut nåra bilder här i bloggen inom kort också! :) På återseende. Hugs!

Hittar ni mig i vimlet från torsdagen? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0