fun!

Guuuuud! Kan inte beskriva med ord vilken sjukt bra dag jag haft det med Sofia, Barret och Sandra! =) Det var kanske inte rätt väder-dag för att åka på en sån här shoppingutflykt vi gjorde, men allt känns bra ändå. Min personliga vädergud har lovat mig bra väder i helgen också..då ska jag ner till Småland o sola med alla älgar o rådjur! Jag har iaf fyndat fina kläder, både tjej & killkläder (ja, till mig själv...Andreas får låna om han nu vill det..) Jag tycker i många fall killkläder ääär snyggare än tjej, + att jag sätter ihop min egna stil med varierande typer av kläder :) Sen köpte jag lite till lägenheten också, mkt nöjd :) På vägen hem svängde vi förbi IKEA, men jag var alls inte sugen på de, så gick runt som en gnällig barnunge o tjatade om mjukglass som Barret lovat mig om jag följde med in ;) Jag tycker förresten det var supertrevligt att komma till en ort långt ifrån, ny miljö o lite nya dialekter + trevligt folk.

Nu känner jag mig totalt sleten, ska hoppa in i duschen innan jag sätter mig i soffan för att läsa ttela..hann ej läsa den i morse då jag hade en bebis (Andreas) att ta hand om.. :P Här hemma väntar förresten en överraskningspresent till honom, kan aldrig sluta skämma bort honom! ♥

På återseeeeeeeeende!
Hugs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0