En bra altan

Himla bra väder ute får jag lov o säga! Så fint väder att jag heeeeelt glömt bort att ens tänka på plugget, eller jo, tänkt har jag faktiskt gjort..men jag har bara struntat i att ta tag i det. De är typiskt när sommaren är påväg o man vet att allt snart är över..man tappar greppet på nåt sätt. Jag har iaf bestämt att imorn får de faktiskt hända nåt på pluggfronten.. :)

Idag var ja uppe me tuppen o va på Friskis vid halv 10, resten av dagen har spenderats på mammas & pappas altan. Nu e jag åter hemma o ska snart äta vindruvor. Ikväll blir de grill...som typ resten av Thn också ska göra idag, säkert större delen av Sverige förresten.

Nu ska jag diska...........för den har ni inte hört förr????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0