blå vindruva

Hej alla. Nu sitter jag o kollar rakt in i en ny fin dataskärm som jag var o köpte i måndags :) Dock är det lita ovant..det är en så kallad widescreen (?) så den är väldigt lång på längden,men inte lika hög! Jag får vänja mig..men snygg är den..Tur att inte Andreas skräpiga dator syns allt för mkt..den är stor,klumpig o ful men tydligen för bra för att lämna :P Så ja fick iaf köpa en ny skärm.. =) Och inte nog med det..nu har jag iaf fått mina så kallade "USA-kuddar"..har ej märket i huvudet men jag pröjsa 800 kr från 2 stycken..å kuddarna är huuuuur snygga som helst i soffan. Matchar precis så som jag tänkt mig (bilder kommer så småning om, I promise!)  Dom har ju även en filt i samma kollektion,men igår hittade jag en liknande på Åhlens för bara nån hundring, så ska köpa en sån också :) Den filten kommer man iaf få röra..kuddarna är o förblir orörda :P

 Sitter iaf o tuggar vindruvor..har ätit sill,gräddfil o ägg till lunch. Här hemma nu ska jag diska upp, röja upp i sovrummet,för där slåss både mina o Andreas kläder om att få plats o sen ska jag börja laga en fiskgryta som jag ska bjuda Andreas o syrran på...Hade tänkt att ja o Andreas kunde göra den ihop,men nu hade han möte på jobbet o kommer inte förren 3,samma tid som syrran. Men jag klarar de nog bra själv :P Just nu saknar jag ugnsformar!!! Det har vi inga,o ja förstår inte hur vi kunnat glömma det. Skulle egentligen gått igenom stan påväg hem från skolan idag,men de spöregna, så jag racade hem fort med cykeln ist.

Imorgon kommer Sandra hit, o jag har lagt upp ett jättebra schema. Vi mjukstartar med lite lunch ute på stan. På kvällen korkar vi upp några flaskor vin o sen drar på Lipz. Jag räknar med mkt folk eftersom påskhelgen börjar imorn =) Detta ser bi fram emot!!

På påskafton åker S. hem, o då ska jag o Andreas umgås med heeeela min familj :) Då blir alla samlade igen, vi ska äta gott o sen bowla på Buddy's. Och Buddy's är ju inte som alla andra tråkiga bowlinghallar, utan det är alltid extra kul att gå dit tycker jag :D Status också att jag kommer in på 20-årsgräns..men det är ju bara för att mor o far är med mig ;) Haha..

Ikväll ska jag träffa tjejerna på Strandgatan, äta & dricka gott :D ♥ Oj..Jag skulle ju ringa Sofia innan hon började jobba..daxs att dra i tyglarna! På återseende!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0