Bilder på lägenheten

Ni som inte har möjligheten att se bilder på lägenheten på Facebook får möjligheten här....Lotta önskade bilder o jag gör aaaallt för henne ;) Enjoy. (Bilder på sovrummet o hallen kommer dyka upp i helgen när vi fått ordnat med byrå m.m, just nu är det ett klädhav som täcker upp halva sovrummet!!)

Här har vi köket................


Ena sidan av vardagsrummet...(Mina "USA-kuddar" för 800 jag nämnde i ett inlägg under, se men inte röra!!) =)
Och inga gardiner uppsatta...dom kommer med tiden!


 
Fondväggen...ny tv ska inhandlas. Andreas beställde en på nätet, men dagarna efter gick företaget i konkurs o han fick varken tv eller pengar tillbaka. Riktigt surt...men nu har Andreas jobbat extra o ny tv kommer dyka upp så småning om!


En liten del av fondväggen igen. Sen på golvet ligger de garderobsluckor (dom ligger på bilden upp o ner... :P) som vi har typ som en fondvägg i hallen. Skitsnyggt...matchande med lila-gråa väggar. Bilder kommer senare...


Dessa bilder får räcka sålänge...hoppas alla är nöjda o glada...förutom alla som är griniga o sura!

Har för övrigt varit ute o käkat med Barret o Zoo. Vi hade de mkt trevligt. Jag fick med mig 2 skitsnygga ljus hem..väldigt speciella..tur att dom va på REA så ja fynda, annars hade de kostat flera hundra....Nu ska jag strax iväg o träna, är så träningssugen så de går inte att beskriva!! Måste även ställa in min cykel.......tråkigt..en sån simpel sak som man tycker tar 10 000 år att göra. Gör de mest för mammas skull..hon tkr att den hellre ska stå i cykelförrådet :P Imorgon blir de fullt upp..för de första ska jag ta en rejäl sovmorgon, därefter åka o storhandla med A...hem o käka lite för att sedan åka till skolan o planera ett grupparbete. Direkt efter måste jag åka o jobba...ska "gå med" 3 dagar nu framöver o lära mig rutiner m.m...slutar vi 20.00 å då är de bara hem till soffan! =) Snart är de fredag å då blir de IKEA med =)

Daxs att hoppa i träningskläderna nu. Ha't bra! Tjaaaaaaaaaaaaaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0