Veckan's

What a day. Skola och jobb,bra kombination. Haffa åt mig en jobbtid imorgon kväll också, lika bra att passa på. Är ju ändå ledig. På torsdag blir det antagligen STUDENTFEST, med min härliga o goa nya classmates. Temat är Cowboy,så utklädnad ska det också förhoppningsvis bli. Dock är jag inget panikbarn som oroar mig för klädseln..jag ska mixa ihop det fräsigaste! På torsdag ska jag gå o få min stämpel så att jag kommer in på kårpuben! Helgen ser för övrigt lugn ut..ett 14års-kalas piffar till helgen lite, samt en riktigt mys&ät-söndag tillsammans med älsklingen då vi har huset för oss själva! Jag har redan bestämt vilket godis jag ska köpa... =P

Men,jag borde sova nu.

R.I.P Madeleine Deckert --> LÄNK
Livet är så jävla orättvist. Trodde aldrig detta skulle hända någon i min omgivning, allt fel händer alla nu?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0