Vaken till 02.00?

Hej alla nattugglor!
Sitter just nu o stirrar rakt in i klockan,vill desperat att den ska gå fortare. Älsklingen jobbar sena skiftet den här veckan,så han slutar 02.00 inatt,o jag ska med till Sjuntorp. Har längtat efter sängen i Sjuntorp..min säng här hemma har plötsligt blivit liten,eftersom den är mega hos Andreas.Jag blir jättesur på han varje natt,säger till honom flera gånger att han vräker ut sin kropp på min sida av sängen...morr! Men inatt lär de inte bli problem då vi e drygt 1 meter ifrån varandra :P

Har varit o fikat med Caroline idag, satt o tjöta bort en timma innan vi gick på bio o utnyttjade vår härliga studentrabatt! Jag fick äntligen se Mamma Mia-filmen..o den va ju ingen besvikelse. Men en annan upplevelse var musikalen..musik & dans live är oslagbart! Och jag ångrar inte en sekund att jag o Andreas köpte biljetter till musikaln i somras,trots att jag sett den i London tidigare! Jag fick idén att jag o älsklingen ska ha ABBA-tema på vårat bröllop..men det är långt dit..så Andreas behöver inte få reda på detta än ;) Vid det här laget verkar han oengagerad..."Gifta oss en annan dag Amanda" (med betoning på "annan")

Har pysslat lite med hemtentan idag också. Den är rejäl o krävande kan jag tänka mig.Läraren är filosof o måste ha höga förväntningar,eftersom att vid varje lektionstillfälle ha ställt frågan "Är de någon som undrar något om vår förra föreläsning?" o de blir helt tyst i klassen,därefter säger han med ett stort leende: "Då ser jag verkligen fram emot att rätta hemtentorna sedan"..Alla i klassen börjar fnittra, and then the show must go on ;) Men de är bara att lira vidare i boken, det handlar ju trots allt om hälsa,så boken är faktiskt inte tråkig att läsa..men alla dagar är inte pluggdagar heller!

Jaja..men nu ska jag hitta något mysigare att sysselsätta mig med..Facebook till exempel!
På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0