19 orsaker att inte fylla 19

Buuää. Att just ha fyllt 19 suger! Efter att slått i huvudet hårt i ett fönsterbräde, tappat äggsmörgåsen i morgontidningen 2 ggr, och blivit nekad till att komma in på 20 i kön till krogen blir allt bara blääääää! Men trots det har helgen varit lyckad. Min älskade pojkvän är helt underbar! I fredags tassade han ner o dukade fram en frukostbuffé, o när jag kom ner stod det rosor på bordet, varm choklad upphälld, 2 kokade ägg och annat pålägg. Han satt där så himla söt, och hela min kropp blev helt varm! Vi hade det så mysigt vid frukosten!

Efter några timmar anlände Sandra till Trollhättan, och vi tog oss sedan vidare till Uddevalla för shopping, lite käk på Donken o sedan hem igen. På kvällen blev det kalas o när kvällen var slut var jag den nyblivna 19åringen helt slut! I lördags fick faktiskt större delen av dagen gå åt till att plugga, tråkigt nog..men fick iallafall gjort en hel del! På kvällen samlades vi 12 stycken för att fira mig, de blev först käk & discobowling, därefter vidare till krogen där det var sjuuukt mycket folk,o ett riktigt drag på slutet! Det mest besvikelsefulla för min ekonomi var att jag i lördags slängde ut ett x antal hundralappar på shot efter shot, cider efter cider..men jag blev aldrig "Amanda-full"..Istället fick jag ont i vänsterfoten o ville bara bli släpad hem på hemvägen! Gott humör hade jag, men att jag druckit alkohol märkets fan ingenstans..däremot märktes det på internetbanken igår. Är det så här det funkar när man fyllt 19??

Jaja,lite positivitet kan jag väl lägga till i detta inlägg. Dom ringde från sommarjobbet, det var kris o dom ville ha mig där imorgon mellan 16 - 22. Perfekt,det satt som en fluga i en flugsmällare! Idag ska jag träna; core/spinning..o sen firar jag & andreas 15 månader..PUSS PÅ OSS TVÅ!

Kommentarer
Postat av: Max H halleröd ;)

Amanda, jag vill se bilder !!! :D

2008-09-15 @ 20:06:07
URL: http://maxhallerod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0