Tillbaka på båda benen

Tja,de har varit lite tomt här i bloggen på senaste. De har ju tagit sin tid att komma tillbaka efter helgens kräftskiva,haha..den var oslagbar! Riktigt schysst party må jag säga. Andreas pappa tyckte det var jätteroligt att jag hade en sådan baksmälla dagen efter, så de första han sa vid frukostbordet var..
- Amanda, vill du ha en öl?
 
Jag kände inget annat än spritsmak av den vidriga snapsen jag druckit kvällen innan..resten av den dagen låg jag ensam i Andreas säng, min pojkvän hade gett sig ut för att återställa vägarna efter Strömkarlsrallyt som var nu i helgen.

Dom senaste dagarna har för övrigt rullat på bra. Igår gick jag ut med att jag brutit foten, detta väckte uppmärksamhet hos många.Anledningen till detta var att jag inte fick den ompysslingen jag behövt igår, för ont i foten hade jag. Har ett stort äckligt köttsår på foten, som blivit infekterat så svullat upp hela foten, de gjorde ont som tusan, jag hade alltså "brutit foten". Idag är det bättre, mamma la på en salva igår som fått de att börja läka bättre. Idag är det tänkt att jag ska kunna stå på träningsgolvet :)

Dagen i övrigt ser allmänt lugn ut.Jag ska plugga, vi har fått vår första eximinationsuppgift! Skönt att vara ledig tills på måndag nu..Senare i eftermiddag ska vi hämta min o Andreas nya säng..den är baooota-stor..o sjukt härlig..så vi ska nog inviga den ikväll! :D

Ska börja plugga nu, men jag hör av mej.
laaaater.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0