Schnark

Efter lunchmåltiden idag kände jag att det behövdes några minuters vila, bara få vara för mig själv i mitt sjukt goa täcke. Dessa minuter blev till 3 timmar, och nu känner jag mig som en ny människa. Nu ska jag skriva färdigt med eximinationsuppgift, för imorgon ska dagen ägnas åt eventuella andra böcker, samt film-marathon! Shoppingen har jag skjutit upp till en annan dag. Jag har för mycket pengar för att handla just nu, jag blir snålare desto mer pengar jag har o äter gratis hemma, det gör jag ju också!

Ikväll kommer sängen kännas liten, dels för att man sovit i en säng på 180 dom 2 senaste dygnen (jag o andreas har sovit tätt, så halva sängen har varit tom) ,och sen brukar jag o Andreas få besök av vår söta Tyson, o vem är det då som får sämta platsen? Jo,jag. Men jag ska inte klaga, jag njuter av att få ha dom två snyggaste (o starkaste?!) bredvid mig. Mina hjältar! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0