Pappa guidar Bert Karlsson =D

Hallu!
Har ni hört talas om Bert Karlssons nya tv-program "Matakuten"? Tillsammans med kocken Melker åker dom runt på turné runt om i Sveriges skolor för att filma hur "dålig" maten är i skolorna. Idag har filmteamet varit här i Trollhättan, på Stavreskolan (grundskolan jag gick på,och där även mor & far jobbar). Stavreskolan föregår med gott exempel i tv-programmet..en fin matsal att jämföra med mellan sunkiga matsalar i typ Sthlm. Iaf..pappa blev en av dom utvalda lärarna som fick vara med i själva programmet, och även hans klass. Det ska bli riktigt annorlunda att se sin egna pappa på TV må jag säga! Hur kul som helst kommer det bli, inför hela svenska folket! Vet riktigt inte när programmet kommer börja sändas, men det meddelar jag så fort jag vet..Ni kanske har bättre koll?

Pappa hade iaf samtalat med Bert idag, och han hade verkligen varit sitt riktiga jag! Bilen körde han upp på skolgården, o där fick den stå hela dagen, trots att det är förbjudet. Vad alla andra sa till honom strunta han i. En lärare på skolan är också höggravid, då hade han vräkt ur sig: "Hörru du,jag vet vad du har gjort" ,o pekade på kvinnans mage. Hahaha..så klockren =P Man vet inte om man ska gilla eller äckla sig av gubben. Jag tycker iaf det är så fucking coolt att Stavreskolan har blivit så jäkla känt bara för sin matsal. Som före detta elev blir jag verkligen stolt..trots att själva skolan försämrats på senare dar'.

Detta fick bli Bert Karlssons lilla egna inlägg. Imorgon anländer ett tåg från Alvesta 11.00..på det sitter Sandra o de ska bli ett jävla drag hela helgen. Så bli inte förvånade om uppdateringen är snål. Partyhelgen kan återigen börja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0