Ovänner i drömmarna

Haha, jag säger bara: Fy helsike vilken natt jag o Andreas har haft! Det är ju inte den bästa vi haft iallafall! Det började igår kväll, då Andreas efter filmen vi sett skulle sova, eftersom han skulle upp 05.00 i morse. Jag ligger vaken i sängen o kikar lite på tv:n, då Andreas börjar vräka ut sig i sängen..det gör han alltid när han somnat. "Aja..tänker jag..han är ju så trött o måste få sova bekvämt,jag kan offra mig i 7 timmar med att få mindre plats än honom." Jag fortsätter kolla på tv:n o helt plötsligt utbryter Andreas i sömnen: BYYYYYT!
- "Älskling,vad är det jag ska byta"
Jag får bara ett irriterande stön tillbaka av Andreas som ligger o drömmer. "Aja..jag ska iaf inte byta ut dig älskling",fortsätter jag. Andreas sover vidare, o efter en stund känner jag att det är daxs även för mig att sova. Jag ligger nu med ca 60 cm plats i sängen, resten av sängen tar Andreas upp. Då säger jag till honom att han får flytta in, så jag får mer plats, för jag behöver också utrymme när jag ska somna. Istället för att flytta på sig,vräker han ut sig ytterligare i sängen! Nu blev jag irriterad o tänkte slänga ut apan bredvid mig, men istället fick jag ligga o vrida o vända, då jag tillslut somnade.

Mitt i natten vaknar jag av att Andreas vrålar: "Nu är jag förbannad!!!!"
- Men älskling..vad har jag nu gjort?
- Du kommer bara hit o river ner!!
- Nej,jag har inte gjort något fel nu..
Andreas gör bara ifrån sig sitt irriterande mumlande igen. Vi sover vidare.

På morgonen ringer klockan, jag ger honom mobilen så han själv kan stänga av o snooza på den. Andreas börjar hålla om mig, han har förstås ingen aning om vad han sagt till mig under natten. Direkt efter klockan ringt somnar jag snabbt om. Börjar drömma om ett redskap (som egentligen inte kan finnas) som man straffar grisar med. Någon typ av metall som man pressar grisen med. Samtidigt som jag drömmer detta, börjar jag känna samma smärta som grisen känner när man använder detta redskap. Det var en väldigt otäck smärta! För att bli av med smärtan måste jag få bort personen som gör detta på mig. I samband med att Andreas håller om mig när jag drömmer detta, så tar jag med all kraft i o putter Andreas ifrån mig in i väggen! Andreas blir helt chockad o brister ut:
- Va faan gör du???
Jag vaknar till, inser vad jag gjort o skäms jättemycket. Därefter var jag klarvaken..Mer minns jag inte! Men natten har varit helt jävla konstig. Vi har inte haft vår bästa natt ihop iaf =P

Jag o älsklingen kommer säkert ha jätteroligt åt detta i eftermiddag ;)


Kommentarer
Postat av: madde

hahaha jag skrattar ju på mig

2008-09-07 @ 22:22:14
URL: http://maaads.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0