Jobberbjudande!

Idag tog jag o älsklingen oss en lååång sovmorgon. Vi vaknade klockan 11 av att telefonen ringde. Samtalet var faktiskt till mig.De va en mamma till en tjej jag jobbat med under praktiken i 3an på gymnasiet. Mamman sa att när hon träffat mig tyckte hon att jag verkade så gullig o trevlig,så nu ville hon att jag skulle jobba som personlig assistent med hennes dotter..Det var en 80%-tjänst!!!! Hon hade hoppats på att jag inte börjat högskolan än,men nu var jag tvungen att tacka nej. Däremot sökte dom även timanställda, och det kunde jag faktiskt tacka ja till,som tur var! Skulle va jättekul att börja jobba med den här härliga tjejen igen,hon var jättego! Nu ska jag vänta på ett samtal från en människa som ansvarar för timanställningen..Därefter är jag högskolestudent med 2 jobb. Ganska stabilt 19-årsliv må jag säga!


Och jag säger att andra bloggare skryter..Haha..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0