The best!

Jag har nog världens (förutom bästa) mest värdefulla människa till pojkvän! Att få mig att gå från tjurig & grinig till en ap-busig och glad flickvän är inte alltid så lätt. Andreas procedur med detta börjar med att han ifrågasätter mitt humör, o i vanlig ordning skyller jag på att det var han som var tjurig först! Men efter de,på något sätt är han så fiffig så han plockar fram ingredienser som snart får mig på as-bra humör! Idag slutade det med att jag jagade runt Andreas här inne på mitt rum, Andreas skrek efter min hund Tyson om hjälp,o pappa vrålade från nedervåningen att vi inte skulle väsnas så! Haha,då skrattar vi båda o skojar om att pappsen vill slänga ut oss ;) Och för att skryta ytterligare så kan jag säga att de finns ingen hårdare puscha-på-människa än han. "Varför ligger du här o gosar med mej Amanda när du har massor att plugga,du kan ta tid till mig sen" . Jag blir förstås skitsur på han o med lite lätt dåligt samvete för böckerna går jag genast  o sätter mig vid datorn o skriver på min tenta. Snart ångrar sig Andreas o vill ha dit mig igen. Jag är snäll, tar en paus i pluggandet o fyller hjärnan med nya idéer medan jag åter igen busar med min älskling! Det är HONOM jag vill dela resten av mitt liv med! ♥

...Bara en resumé av dagen! Nu har jag för övrigt blivit klar med hälften av tentan. Nu ska jag lotta ut vilken av dom 2 böckerna på engelska jag ska börja läsa på, som ska vara utlästa tills på fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0